yeni araştırma bulguları, Covid karantinalarından en çok etkilenen küçük çocuklar | erken eğitim


Dört ve beş yaşındakilerin eğitimdeki ilerlemelerinin ve sosyal gelişimlerinin okuldaki ilk yıllarında büyük ölçüde zarar gördüğünü keşfeden yeni araştırmalarla birlikte, Kovid pandemisi sırasında sokağa çıkma kısıtlamalarından ve kapanmalarından en çok etkilenen en küçük çocuklar.

Isırma ve vurma gibi saldırgan davranışlar, sınıfta boğuşma hissi veya kalabalık çocuk grupları etrafında aşırı yüklenme, öğretmenler tarafından görüşmeler sırasında bildirilen zorluklar arasında yer almıştır.

Ulusal Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Enstitüsü’nden Claudine Boyer-Crane, sonuçların endişe verici olduğunu söyledi: “Bunlar, 2020’de okumaya başlayan çocukların yalnızca okuma yazma ve matematik gibi belirli alanlarda mücadele ettiğini değil, aynı zamanda daha küçük bir oranda çocukların bu çocuklar iyi bir gelişim düzeyine ulaşıyorlar”.

Eğitim Destek Vakfı tarafından yayınlanan araştırma, İngiltere’deki çocukların duygusal esenliklerinin yanı sıra erken ilkbahar kilitlenmesinden sonra koruyucu sınıflara başladıktan sonra dil ve beceri öğrenme becerileri puanları ile mücadele ettikleri konusunda endişeli ebeveynler ve öğretmenler buldu.

“Pek çok çocuk için engelleme deneyimi, sıkışık yaşam koşullarından, yeşil alanlara erişimden, ebeveyn ruh sağlığı sorunlarından ve maddi zorluklardan daha zor hale getirildi. Okula kayıt yaptırdıklarında, Kovid-19 kısıtlamalarının neden olduğu ihlallerle mücadele etmek zorunda kaldılar, ancak daha sonra sadece bir eğitim döneminden sonra başka bir kilide bıraktılar” dedi.

Araştırmacılarla konuşan öğretmenler, ihlalin bazı bebekleri “düşük özgüven ve özgüvenle” bıraktığını ve ne kadar çok çocuğun daha erken öğrenirse “bunalmış hissettiğini” söyledi.

Diğerleri, çocukların okula bazı “ısırma, dayak, yetersiz paylaşım” ile döndüklerinde görülen davranış problemlerinin arttığını ve çocukların okula geri dönme kararlarına yardımcı olmaya daha fazla odaklanması gereken öğretmenlere dikkat çekti.

Ipswich’teki Highfield Okulu Müdürü Ruth Coleman şunları söyledi: “Çocuklar pandemiden sonra barınağımıza döndüklerinde, birçoğu gelişimin ilk yıllarının hayati yönleriyle, örneğin kişisel temas veya büyük çocuk gruplarıyla başa çıkma gibi sorunlarla mücadele etti.

“Ayrılık kaygısı yaşayan ebeveynleri daha çok gördük. Bazı çocuklar konuşma ve dil gelişiminde beklediğimizden daha geride kaldı.”

Çalışma, okul yılı Kasım 2020’de ikinci karantinayı ve Ocak-Mart 2021’de üçüncü karantinayı ihlal ederek Eylül 2020’de onları almaya başlayan 3000’den fazla çocuğa baktı. Mart 2020’de.

Öğretmenler, bazı ebeveynlerin çocuklarına kendi kendine tecrit sırasında çalışmalarına yardım etmede başarısız olduğunu, okuma yazma öğretmek zor olduğunu bildirdi. Bir öğretmen, “Bazı ebeveynler okumak çok zordu ve belki de bu çocukları okula göndermek için ellerinden gelenin en iyisini yapmalıyız, çünkü şimdi önemli ölçüde gerideler” yorumunu yaptı.

Eğitim, pandemi öncesi yıllara göre daha fazla çocuğun, beklenen hedeflerinde kabul yılını geride bitirdiğini ve her sınıfta üç çocuktan daha az çocuğun beklenen akademik, kişisel ve fiziksel gelişim düzeyine ulaşmadığını buldu.

WEF İcra Direktörü Profesör Becky Francis şunları söyledi: “İlk yıllar, hem başarılarının sonuçları hem de sosyal ve duygusal refahları açısından çocukların gelişimi için çok önemli bir zamandır. Bu nedenle, sınıfın sonunda daha az çocuğun beklenen gelişim düzeyine ulaşması özellikle önemlidir.


Kaynak : https://worldweeklynews.com/younger-children-hardest-hit-by-covid-lockdowns-new-research-finds-early-education/

Yorum yapın

SMM Panel Viski Fiyatları Geçici Mail pdf indir pdf kitap indir ilahi sözleri 1984 pdf türkçe pdf minecraft premium satın al ilahi sözleri Selçuk Sport Apk İndir