Sağlıkta Teknolojiyi Kucaklamada İsteksizlik


Bu yazı Declan Hadley tarafından ortaklaşa yazılmıştır.

İstemek Florence Nightingale sanal bakımı benimsediniz mi? Her anlamda teknolojik bir yenilikçi olduğu için cevap muhtemelen evet olurdu – hastanelerde temizlik sağlamak, iyileşmeyi iyileştirmek için sağlıklı beslenmeyi teşvik etmek ve enfeksiyon oranlarını azaltmak için verileri kullanmak. Bununla birlikte, bugün sağlık hizmetlerinde, zengin bir klinik inovasyon geçmişine rağmen, diğer sektörlere kıyasla daha yavaş bir teknoloji benimseme oranı görüyoruz.1

Boşluğu değerlendirmek zor olabilir ve birçok sağlık kuruluşu, karşılaştırma için emsallerine bakma eğilimindedir. Ancak, kendilerini temel almaları gereken sanal bakım sağlayıcıları ve teknoloji şirketleri.2 Sağlık hizmetlerinde teknolojinin benimsenmesini etkileyen faktörler çok yönlüdür. Peki, sağlık kuruluşları hastalarının beklentilerini karşılama hızını nasıl yakalayabilir?

Genel olarak, yavaş dijital benimsemenin nedenleri üç kategoriye ayrılır – strateji, iş gücü ve risk.

strateji

Dijital yolculuğuna çıkan herhangi bir kuruluşun bir planının olması gerekir. İdeal olarak, bu plan, bir sahiplik duygusu veya ortak bir amaç yaratmak için işgücü ve daha geniş paydaşlarla birlikte oluşturulur.3 Başarılı dijital dönüşüm, yalnızca sağlık hizmetlerinde değil, tüm sektörlerde zor. Aslında bir çalışma ile BCG dijital benimseme projelerinin yalnızca %30’unun hedef sonuçlarına ulaştığını gösteriyor. Genel iş hedeflerine entegre edilmiş bir kurumsal dijital dönüşüm stratejisine sahip olmamak, rekabet eden önceliklere, belirsiz başarı ölçütlerine ve finansman sağlamada zorluklara yol açar. Bu çatallı yaklaşım, personelin hayal kırıklığına uğramasına ve projelerin durmasına neden olur.

iş gücü

Tüm dünyada sağlık hizmeti sağlayıcıları, sağlık uzmanlarını işe almak ve elde tutmak için mücadele ediyor.4 Başarılı organizasyonlar, teknolojinin nasıl kullanıldığı da dahil olmak üzere çalışma ortamı hakkında yaratıcı düşünenler olacaktır.5 Herhangi bir klinik ekipte, teknoloji hakkında farklı düşünen insanlar olacaktır. Küçük bir azınlık değişiklikleri benimseyecek ve müjdeleyecek, diğerleri şüpheci olacak ve birkaçı mevcut çalışma biçiminin kaybının yasını tutacak.

Dijital dönüşümü etkin bir şekilde uygulamak ve sürdürmek için sağlık kuruluşları, iş güçlerinin dijital çözümleri kullanma konusunda hem kendinden emin hem de yetkin hissetmelerini sağlamalıdır. Değişim için davayı oluşturmak için dijital öncülerini arayarak her düzeyde katılım göstermeleri gerekiyor. Yol boyunca insanların desteklenmesini sağlamalı, yeterli eğitim sunmalı ve en önemlisi, yeni çalışma uygulamalarına uyum sağlamak için zaman vermelidirler.

Başarıyla ölçeklenen sağlık hizmeti sağlayıcıları, dijital benimsemeyi en tepeden yönetilen kuruluş çapında bir değişim programı olarak ele alanlar olacaktır.6

Risk

Dijital hizmet teklifinizi genişletmek yeni fırsatlar yaratır, ancak aynı zamanda yeni riskler de getirir. Fidye yazılımı saldırılarının artan karmaşıklığı, BT personeli eksikliği ve teknolojinin nasıl kullanıldığına ilişkin görünürlük eksikliği, bunların tümü kuruluşlar için somut tehditler oluşturuyor. Bu faktörler, sağlık hizmeti sağlayıcılarının yalnızca pilot uygulamalar yoluyla yeni teknolojiyi benimseyebileceği ve çok az kişinin tam ölçekli benimsemeye başarılı bir şekilde geçebileceği bir duruma yol açmaktadır.7 Ayrıca birçoğu, iş gücü eğitimi, iş akışının yeniden tasarımı, eski sistem entegrasyonu ve esnek BT ​​altyapısı için ihtiyaç duyulan yatırımları hesaba katmayarak, ilgili gerçek maliyetleri hafife alıyor ve bu nedenle gereksiz finansal risk oluşturuyor.

Sağlık sistemleri değişim konusunda oldukça bilgilidir, ancak büyük ölçekte dijital benimsemeyi hızlandırmanın hem kuruluşlar içinde hem de ülke düzeyinde anlaşılması zor olduğu kanıtlanmıştır.8 Ancak, hepsi dijital dönüşümün rekabet gücünü korumak için çok önemli olduğu konusunda hemfikir.

Etkili ve hızlı bir şekilde ölçeklendirmek için sağlık hizmetleri liderleri, ilgili paydaşlarla birlikte oluşturulmuş ayrık ve ölçülebilir sonuçları kapsayan net bir iş stratejisiyle başlamalıdır. Bir kez tanımlandıktan sonra, değişime hazır olduklarından emin olmak için yol haritalarını insanlara, sürece ve teknolojiye geniş bir şekilde odaklanarak yürürlüğe koymaları gerekir. Sistem liderlerinin, çalışanlarının dijital çözümleri kullanma konusunda kendilerini güvende ve yetkin hissetmelerini sağlamaları gerekir. Bunu yaparken, temel altyapının güvenli, entegre ve üzerine yüklenen yeni talepleri karşılamaya hazır olduğundan emin olmaları gerekir.

Kaynaklar:

  1. Sağlıkta Dijital Evlat Edinme
  2. Chartis-insights 2022 Sağlık sistemi araştırması
  3. Yarını bugünden yaratmak – Liderler için yedi basit kural
  4. Sağlık işgücü (who.int)
  5. 2021’de ABD hemşirelik işgücü | McKinsey
  6. Dijital Hazırlık Eğitim Programı | Sağlık Eğitimi İngiltere
  7. 4 Gerçek sağlık teknolojisinin geleceğini gösteriyor
  8. NHS’deki Ulusal BT Programı: ayrıntılı bakım kayıt sistemlerinin sunumuna ilişkin bir güncelleme – Ulusal Denetim Ofisi (NAO) Bildiri

Paylaşmak:


Kaynak : https://blogs.cisco.com/healthcare/reluctance-to-embrace-technology-in-healthcare

SMM Panel Viski Fiyatları Geçici Mail pdf indir pdf kitap indir ilahi sözleri 1984 pdf türkçe pdf minecraft premium satın al ilahi sözleri Selçuk Sport Apk İndir