Tele-sağlığın benimsenmesi nasıl sağlanır?


Hastalar, sağlık hizmetlerine erişimde kolaylık, rahatlık ve verimlilik bekleyen tüketicilerdir. Günümüzde sağlık hizmetlerine erişim her zamankinden daha fazla teknoloji gerektiriyor.

Elektronik Tıbbi Kayıtların (EMR) kullanıma sunulmasıyla birlikte tıbbi veri mobilitesi, paylaşılabilen, toplanabilen ve değerlendirilebilen verileri açığa çıkarmıştır. HITECH yasası, ABD’de tıbbi kayıt teknolojisinin genişlemesini finanse etti ve o zamandan beri, doğru zamanda doğru ellerde olduğunda hayat kurtarabilecek dağlar kadar veri yarattı. Ancak veri hareketliliği vaadi duruyor.

HIPAA uyumluluğuna ilişkin endişeler, yöneticiler potansiyel para cezaları ve güvenlik ihlalleri riskini verimlilik ve rahatlıktaki kazanımlara karşı tarttığından, son on yılda teknolojide durgunluğa yol açtı. Video üzerinden bakım sağlamaya ilişkin eyalet ve federal kurallar karmaşık ve çelişkiliydi ve sanal bakıma yapılan yatırımı engelliyordu.

Ardından, COVID-19, sağlayıcıların karşı karşıya olduğu teknoloji ipini bozdu. Düzenleyiciler, genellikle teknoloji ilerlemesini yavaşlatan yönergeleri geçici olarak askıya aldı. Dünya çapında tüketiciler görüntülü aramalara yöneldi ve telesağlığın benimsenmesi patladı.

Sağlık artık bir teknolojide ilk deneyim. Randevu almamız veya bakım almamız gerektiğinde hastalar arar, tıklar veya sohbet eder. Çağrılarda ses tanıma teknolojisi kullanılıyor, hastalar bir tıklamayla check-in yapıyor ve botlar faydalı eğitim bilgileri sağlıyor. Zamanında bağlamsal veri alışverişi, deneyimin işe yaramasını sağlar.

Bu ekiplerin artık uygulamaları, cihazları, verileri ve iş akışını yönetmesi ve önemli ölçüde daha yüksek siber güvenlik riskini dengelemesi gerektiğinden, bu sağlık teknolojisi devriminin geleceği BT’nin ellerinde.

Gelecek, verilerin aynı anda mobil olduğu ancak kontrol edildiği bir “her yerde sağlık hizmeti” modelidir. Yaygın kullanım için “uygulamasız bir deneyim” gerekli olacaktır. telesağlık evlat edinme ve gelecekte hastalar sadece doktorlarıyla görüşmek için yeni bir uygulama indirmeye veya bir kullanıcı adı ve şifre oluşturmaya zorlanmayacak.

İnsan davranışı tahmin edilebilir ve herhangi bir yeni sürecin benimsenmesi, deneyim basit, hızlı ve net olduğunda en iyi sonucu verir. Ülkelerin tele-sağlık benimseme eğrisinde daha erken olduğu dünya genelinde indirmesiz bir deneyim daha da önemli olabilir.

Hastalar mümkün olacak video ziyaretlerini tek bir tıklamayla başlatın herhangi bir dijital kanaldan: bir portal, e-posta, metin, takvim ve daha fazlası. Bu, sağlayıcıların, durumları ne olursa olsun nasıl bağlantı kurabilecekleri ve etkileşim kurabilecekleri konusunda esnek seçeneklerle hastalarıyla kendi şartlarında buluşmalarına yardımcı olacaktır.

COVID-19, dünya çapındaki hükümetleri telesağlık uygulaması güvenlik gereksinimlerinin düzenleyici yaptırımlarını geçici olarak gevşetmeye teşvik ederken, sağlık sistemlerinin silo olduğu, entegre olmadığı, ölçeklenebilir olmadığı ve güvenli olmadığı ortaya çıktı. Sağlık sistemi CIO’ları bize en yüksek önceliklerinden birinin mevcut iş akışına entegre edilmiş ve güvenli bir şekilde ölçeklenebilen bir kurumsal telesağlık standardı oluşturmak olduğunu söylüyor.

Bu dört temel unsur, tele-sağlığın pandemi sonrası sürdürülebilir olması için kritik öneme sahiptir:

  • Mevcut iş akışlarına entegre edilmiştir. Sağlayıcılar ve klinisyenler, hasta bakımı için basit ve güvenilir bir süreç istiyor.
  • Bağlanması kolay. Günümüzde hemen hemen her tarayıcı ve akıllı telefon, aşağıdakiler aracılığıyla uygulama gerektirmeyen bir deneyimi destekler: webRTC. Aynı şekilde sanal bakım için de hastalar yeni uygulamalara ve şifrelere “hayır” diyor.
  • Güvenlik yerleşik. Geniş ölçekte telesağlık sağlarken güvenlik sonradan düşünülemez. ISO 27001, 27017, 27018 standartlarını minimum düzeyde karşılayan bir çözüm arayın.
  • Desteklenmesi basit. BT’nin bildiği ve CISO’nuzun desteklediği teknolojiden yararlanın.

COVID-19, sağlık hizmetlerinin dijital dönüşümünü hızlandırdı. Telesağlık, fiziksel hasta ziyaretlerinden yüz yüze hasta ziyaretlerine geçişte düşen ilk domino taşı oldu. Bu teknolojinin bakım sağlamak için kitlesel olarak benimsenmesi göz önüne alındığında, sağlık ve teknoloji sağlayıcılarını tüm bakım yolculuğunu yeniden düşünmeye zorladı.

Hem hastalar hem de klinisyenler için daha iyi bir deneyim vaadini yerine getirmek için teknoloji, bağlamsal zekayı, iletişimi ve verileri uygun bakım noktasına getirmelidir. Dijital bir ön kapı deneyimi yaratan ve fiziksel deneyimin dijital deneyime dönüşümünü daha da yansıtan yeni teknolojilerin genişlemesini göreceğiz. Bu, marka sadakatini ve hasta memnuniyetini artırırken hasta bakım yolculuğunun verimliliğini düzene sokacak ve iyileştirecektir.

Paylaşmak:


Kaynak : https://blogs.cisco.com/healthcare/how-to-drive-telehealth-adoption

SMM Panel Viski Fiyatları Geçici Mail pdf indir pdf kitap indir ilahi sözleri 1984 pdf türkçe pdf minecraft premium satın al ilahi sözleri Selçuk Sport Apk İndir